Wybrane kursy i szkolenia

Kurs: Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia
Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem
Wczesna terapia logopedyczna. Zaburzenia funkcji pokarmowych, diagnoza oraz terapia logopedyczna małego dziecka od 0 do 4 r.ż.
Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem elementów metody werbo-tonalnej
Diagnoza i terapia zaburzeń mowy dziecka z rozszczepem wargi i podniebienia, w tym wczesna interwencja logopedyczna
Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania u dzieci od 3-4 roku życia z dyslalią, Danuta Pluta-Wojciechowska, Fundacja Fonia
Masaż Shantala w praktyce, Polska Szkoła Masażu Shantala
Zaburzenia funkcji poznawczych u dzieci – afazja, dysleksja, dyspraksja – trudności edukacyjne i sposoby wspierania ucznia
Diagnoza różnicowa i terapia zaburzeń rozwoju mowy o podłożu neuropsychiatrycznym
Integracja Sensoryczna w praktyce
Masaż sensomotoryczny teoria i praktyka
Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji, Centrum Metody Krakowskiej
Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania, Centrum Metody Krakowskiej
Wczesna diagnostyka małego dziecka
Całościowe podejście do terapii małego dziecka
III-stopniowy Kurs Terapii Behawioralnej, IWRD
Terapia miofunkcjonalna, Aleksandra Rosińska, Akademia Logopedy
Dysfagia. Praktyczny Warsztat Terapeuty Małego Dziecka
Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z FAS/FASD
Terapia funkcji poznawczych Metodą Feuersteina – Instrumental Enrichment (moduł I)
Scroll to Top